2012 yili Luxe List belli oldu

Her yil turizm expertleri tarafindan hazirlanan Luxe List 2012 sonuclari aciklandi . Ozellikle benim ilgi alanim olan Asya - Pacific bolgesinin sonuclari asagidadir ...

Avustralya 

- QT Sydney , Sydney
* Otelin tanitim videosu icin tiklayin 

Birlesik Arap Emirlikleri

- Jumeirah / Etihad Towers , Abu Dhabi
- Park Hyatt Abu Dhabi , Abu Dhabi

Cin Halk Cumhuriyeti

- Andaz Shanghai , Shanghai
- Four Seasons Guangzhou , Guangzhou
- Park Hyatt Ningbo , Ningbo

Endonezya 

- Keraton at the Plaza , Jakarta

Hindistan 

- Vivanta by Taj - Bekal , Kappil Beach

Japonya

- Hoshinoya Okinawa , Taketomi island
- Palace Hotel Tokyo , Tokyo
- Ritz - Carlton Okinawa , Nago
* otelin videosu icin tiklayin 

Kambocya 

- Maison Polanka , Siem Reap
- Song Saa Private island , Koh Rong
- The Plantation , Phnom Penh

Katar

- St. Regis Doha , Doha

Maldives 

- Niyama , Dhaalu Atoll
- The Residence Maldives , Gaafu Alifu Atoll
- Viceroy Maldives Resort & Spa , Vagaru Island

Malezya

- Gaya Island , Sabah
- Grand Hyatt Kuala Lumpur , Kuala Lumpur

Tayland

- Akaryn Samui , Koh Samui
- 137 Pillars House , Chiang Mai
- Conrad Koh Samui Resort & Spa , Koh Samui
- Intercontinental Samui Baan Taling Ngam      Resort , Koh Samui
- The Siam , Bangkok
- Sofitel So , Bangkok
- Okura Prestige Bangkok , Bangkok  

Turkiye

- Amanruya , Bodrum
- Georges Hotel , Istanbul  

Vietnam

- Intercontinental Danang Sun Peninsula Resort , Danane


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ben olsam ne yapardım ? Nice - Cannes / Cote d'Azur

Kurumsal Seyahat Yönetimi ile sirketler için saglanan avantajlar nelerdir ?

Ben olsam ne yapardım ? Koh Samui - Bangkok