Yapay Zekâ kurumsal yolculara ne yararlar sağlayacak?


Yapay Zekâ ve Makine Öğrenimi, Kurumsal Yolculara Sunulan Desteğin Kapsamını Genişletiyor 

Yapay zekâ alanındaki son gelişmeler ile kurumsal yolcuların sıklıkla karşılaştığı uçuş rötarlarında ya da beklenmedik, son dakika değişikliklerinde artık yerinde destek hizmeti sunulabilecek gibi görünüyor

Dunyanin en büyük kurumsal seyahat etkinliklerinden biri olan  Illuminate 2019 kapsamında gerçekleştirilen bir sunumunda , seyahat programlarında sıklıkla karşılaşılan bazı sorunları çözmek adına şirketlerin yapay zekâdan nasıl yararlandığını genel hatlarıyla açıklandı.

Geçtiğimiz dönemlerde Kurumsal Seyahat Yonetim sirketleri , yapay zekâdan esinlenen çevrimiçi rezervasyon aracları ve akıllı uygulamalari seyahat piyasasına sürmüştü. 

Sunduklari zengin içerik, eşsiz kullanıcı modülleri ve ayrıcalıklı işlevsellikler ile bu urunler  kullanicilara son derece fayda sagliyor 

Konusmacilar , söz konusu yatırımlar ile seyahat planlama aşamasından, seyahatin tamamlanmasına kadar uzanan süreçte, yapay zekâ ve makine öğrenimi bileşenlerinin rezervasyon ve seyahat deneyimine entegrasyonunun devam edeceğini dile getirdi. 

Ayrica konusmacilardan Sn. Morhous şu ifadeleri kullandı, “Seyahat ve rezervasyon aşamalarına yapay zekanın entegre edilmesi hususunda hali hazırda oldukça ilerlemiştik, fakat artık yatırımlarımızı, yolculuk aşamasının tamamlanması ve yolcunun seyahat programı çerçevesindeki talepleri ve tercihleri doğrultusunda rötar ve iptal gibi engellerin nasıl aşılabileceği konusuna yoğunlaştırmaya başladık.” 

“Karmaşık seyahat problemlerinin çözülmesinde yapay zekânın karşılaşacağı zorluklar arasında yolcunun gecikme ve maliyet konularındaki toleransının ne olduğu ve yolcu için hangi uçuşların gerçekçi bağlamda uygun olabileceği gibi sorular bulunmaktadır.   

“Daha kapsamlı veriler ve hayat boyu gerçekleştirdiğiniz seyahatlerdeki tercihleriniz doğrultusunda geliştireceği anlayış ile makine öğrenimi, tercihlerinize göre proaktif olarak alternatif aramanıza ve yaratmanıza imkân vermektedir.”



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Saudi Arabian Airlines , Sky Team grubuna dahil oldu

Ben olsam ne yapardım ? Nice - Cannes / Cote d'Azur

Ben olsam ne yapardım ? Koh Samui - Bangkok