Şampanya ve Sosis - Dahası olabilir mi ???

Bubbledogs
70 Charlotte Street, London W1T 4QG

Hani bakıldığı zaman dünya yada ulusal mutfaklarda bazı eşleşmeler vardır . İlk aklımıza gelenler , kuru - pilav , peynir - zeytin , yağ - bal , yada daha ileri taşırsak peynir - şarap , şampanya - havyar gibi ...

Bazı şeylerde vardır ki birbirleriyle hiç eşleşmez . Örneğin margarin - yumurta ( ben bu eşleşmeyi askerde kahvaltıda görmüştüm ve mutfak onbaşısını görünce tebrik etmiştim yaratıcılığından dolayı )) , sosisli sandviç - şampanya gibi ... 

Londra bu eşleşmelerden Şampanya - Hot Dog olanı Bubbledogs isimli mekanda çok da güzel eşleştirmiş ve mekandan Charlotte Street e kuyruklar uzanır hale getirmiş . Açıkçası başkası söylese inanmazdım ama bu yaratıcılıktan ötürü de tebrik etmek lazım diye düşünüyorum .

Mekan kesinlikle karakteri olan bir yer ve yaratıcılık konseptte olduğu kadar menüye ve iç atmosfere de yansımış durumda . Bence Londra' yı ziyaret eden herkes mutlaka bir defa uğramalı . Ağırlıklı olarak tuğla , ahşap kombinasyonundan oluşmuş olan Bubbledogs , restaurant dan ziyade daha çok bir bar havasında . 





Oldukça zengin bir şampanya listesinden , son derece yaratıcı bir sosisli sandviç menüsüne uzanan bir yolculuğa çıkar gibisiniz .

Kişisel önerim minimum 2 farklı sosisli sandviç alın ( eğer çok açsanız korkmayın 3 alın ) ve yanına tatlı patates kızartması ile tabağı tamamlayın .

Dediğim gibi yaratıcılık menüde de var , örneğin Trishna Dog (nane , mango , chutney ve kişniş ) ,  Jose (Salsa, avokado, ekşi krema ve jalapenos biberi turşusu ) , New Yorker (ızgara  sauerkraut).

Herkesin çok aşina olmadığı bazı kelimeler kullanınca da açıklama yapmak zorunda hissettim kendimi . 

Chutney bir çeşit Doğu Hindistan turşusudur . Mango , incir , elma soğan şeftali gibi bir çok ana malzeme ile çeşitli baharatlar kullanılarak özellikle kırmızı veya tavuk etlerle servis edilen harika bir sostur . Et tavuk ve balık gibi yemeklerin yanında da harika gider . 

Sauerkraut , almanca "ekşi" anlamına gelen "saur" ve "sebze, lahana" anlamlarına gelen "kraut" kelimelerinin birleşmesi ile oluşmuş olup, bu almanca kelime ingilizce'de de kullanılmaktadır. Sauerkraut temelinde lahana tursusu.. Ama laktik asitle fermante olmus lahana tursusu. İnce kıyılan lahana bol sirke ile birleştirilerek hazırlanıyor ve yemeklerin yanında sos olarak sunuluyor .


Eğer mekana gittiğinizde sıra beklemek istemiyorsanız , o halde sizin gibi 5 arkadaşınızı daha bulup , restaurant da masa rezervasyonu yaptırmanızı öneririm . 6 kişi ve üzerine mekan rezervasyon kabul ediyor 



http://www.bubbledogs.co.uk/




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ben olsam ne yapardım ? Nice - Cannes / Cote d'Azur

Ben olsam ne yapardım ? Koh Samui - Bangkok

Saudi Arabian Airlines , Sky Team grubuna dahil oldu